„OlyBet“ tapo oficialiu Nacionalinės ledo ritulio lygos (NHL) sporto lažybų partneriu Baltijos šalyse
Sporto lažybų prekės ženklas „OlyBet“ ir NHL siekia sudominti didžiulę ledo ritulio fanų bazę vietiniame regione per internetines platformas, mažmeninės prekybos vietas ir kazino.
„Olympic Entertainment Group“, „OlyBet“ ir Nacionalinė ledo ritulio lyga (NHL) šiandien – birželio mėn. 03 d. – paskelbė apie naują partnerystę bei įvardijo rinkoje sparčiai augantį vieną didžiausių regione lažybų prekės ženklą „OlyBet“ kaip oficialų NHL sporto lažybų partnerį Baltijos regione.
Siekiant padidinti matomumą, „OlyBet“ pasitelks oficialių NHL prekės ženklą beveik 100-ame kazino, viešbučių bei barų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, ir visose „OlyBet“ skaitmeninėse platformose. „OlyBet“, kaip oficialiai NHL sporto lažybų partnerei, taip pat bus suteiktos geriausios NHL socialinės ir skaitmeninės žiniasklaidos platformų rinkodaros naudojimo galimybės. Be to, „OlyBet“ pasinaudos reklaminėmis galimybėmis, susijusiomis su įstabiu NHL renginių kalendoriumi, įskaitant reguliaraus sezono varžybas, Stenlio taurės atkrintamąsias varžybas ir Stenlio taurės finalą bei tarptautinius renginius, tarp jų ir „NHL Global Series“.
„Mes džiaugiamės galėdami „OlyBet“ priimti į NHL šeimą“, – teigia John Lewicki, NHL verslo plėtros ir partnerystės bei tarptautinės rinkos viceprezidentas. „Baltijos šalyse yra daugybė ištikimų ir aistringų NHL sirgalių, o bendradarbiavimas su populiariu sporto lažybų ženklu „OlyBet“ regione suteikia puikią galimybę NHL toliau didinti gerbėjų įsitraukimą į ledo ritulį šioje Europos dalyje.“
„Tai yra puikios partnerystės su NHL pradžia siekiant reklamuoti šios sporto šakos prekių ženklus ir patį sportą. Ledo ritulys yra populiarus mūsų rinkose, o mūsų klientai dabar turės daugiau galimybių įsitraukti į NHL per tiesiogines transliacijas ir varžybas, vietinius renginius, socialinę žiniasklaidą ir geriausią lažybų patirtį Europoje“, – sakė Corey Plummer, „Olympic Entertainment Group“ ir „OlyBet Holdings“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. „Bendra prekės ženklo įtaka, sporto sukeliamas jaudulys ir tiesioginių varžybų stebėjimo patirtis yra tai ką mėgsta mūsų klientai, o dabar, dėl partnerystės su NHL, tokių patirčių jie turės dar daugiau. Sportas padeda žmonėms užmegzti ryšį su šeima ir draugais, su ambicingais ir aistringais sporto fanais. Gyvename dėl tokių akimirkų ir negalėtume labiau džiaugtis dėl tokios partnerystės“.
Šią unikalią partnerystę palaiko ir oficialus NHL pasaulinis duomenų platintojas „Sportradar“. NHL naudoja „Sportradar“ duomenimis pagrįstą rinkodaros sprendimą „ad:s“, kuris lygai teikia skaitmeninės rinkodaros paslaugas, siekiant vystyti su sporto lažybomis susijusias partnerystes už Šiaurės Amerikos ribų.
Apie NHL
Nacionalinę ledo ritulio lygą (NHL), kuri buvo įkurta 1917 m., sudaro 31 klubas ir lyga su pasididžiavimu sveikina 32-ąją savo komandą, t. y. „Seattle Kraken“, kuri prie NHL prisijungs nuo 2021–22 sezono. Kiekvienos komandos žaidėjų sąrašuose atsispindi tarptautinis lygos įvaizdis, kadangi lygoje varžosi sportininkai iš daugiau kaip 20 šalių. Visi jie varžosi dėl paties brangiausio ir istorinio profesionalaus sporto trofėjaus – Stenlio taurės. Kiekvienais metais NHL savo arenose ir per partnerius nacionalinėje televizijoje ir radijuje linksmina daugiau kaip 670 milijonų gerbėjų; daugiau kaip 151 milijoną sekėjų, t. y. kartu sudėtos lygos, komandos ir žaidėjų paskyros „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Snapchat“ ir „YouTube“ platformose; bei daugiau kaip 100 milijonų gerbėjų internete, kurie sportu domisi internetiniame tinklapyje NHL.com. Lyga transliuoja varžybas daugiau kaip 160 šalių ir teritorijų per savo teisių turėtojus, įskaitant NBC/NBCSN ir NHL tinklą JAV, „Sportsnet“ ir TVA Kanadoje, „Viaplay“ Šiaurės regione ir CCTV bei „Tencent“ Kinijoje. NHL pasiekia gerbėjus visame pasaulyje per visose šalyse internetu pasiekiamas varžybas, įskaitant tiesioginę ir užsakomąją transliacijų paslaugą „NHL.TV“. Gerbėjai visais lygos skaitmeniniais ištekliais gali naudotis mobiliuosiuose įrenginiuose per nemokamą NHL programą; devyniose socialinės žiniasklaidos platformose; per „SiriusXM NHL Network Radio“; ir NHL.com, kurios yra prieinamos aštuoniomis kalbomis ir suteikiančios precedento neturinčią prieigą prie žaidėjų ir komandų statistikos, taip pat kiekvienų reguliariojo sezono ir atkrintamųjų varžybų statistikos bei rezultatų, pradedant nuo pat lygos pradžios. Tokią prieigą užtikrina „SAP“. NHL yra pasiryžusi kurti sveikas ir gyvybingas bendruomenes per ledo ritulio sportą, didindama jaunimo dalyvavimą ir įsitraukimą į šią sporto šaką; puoselėjant teigiamas šeimų patirtis; skatinant įsitraukimą, pozityvią kultūrą ir lyderystę; remiant tvarų bendruomenių poveikį.
Apie „OlyBet“
Internetinių ir fizinių lažybų punktų prekės ženklas „OlyBet“ (www.olybet.eu) yra vienas populiariausių skaitmeninėje erdvėje prekės ženklas Baltijos šalyse, siūlantis sporto lažybas, internetinius kazino žaidimus ir pokerį. „OlyBet“ yra atsakingų lažybų praktikos pradininkė ir ilgalaikė lyderė bei aistringa vietinių bendruomenių ir sporto plėtros programų rėmėja.